пʼятницю, 2 вересня 2011 р.

Pink Delicacy

16 коментарів:

  1. Люблю ці квіти. Як вони називаються?

    ВідповістиВидалити
  2. Espresso - me to:)))
    Nattaxa - я теж:) це космея.

    ВідповістиВидалити
  3. Як мило... В мене ці квіти асоціюються з дитинством - будучи маленькими дівчатами, ми з подругами з цих пелюсток "нігті" робили :).

    ВідповістиВидалити
  4. Какой милый букет!
    А у меня эти цветы ассоциируются с началом учебного года. Мы всегда их по дороге из школы рвали. Очень их люблю.

    ВідповістиВидалити
  5. Очень люблю космеи - такие простые и такие милые.

    ВідповістиВидалити
  6. Мы в детстве из этих лепестков делали себе ногти))) Так забавно вспоминать... Очень красивое фото! Как всегда!

    ВідповістиВидалити
  7. I love flower pictures!!!! so beautiful...
    I always melt away ;-) !

    Warm hugs,
    Elvira

    ВідповістиВидалити
  8. Я теж пригадала , як пелюсточки виконували роль нігтів:)
    А ще в мене ці квіти асоціювались з якимись чагарниками- бо їх ніхто не сіяв, а вони самі виростали...Але ж вони такі ніжні, тендітні...
    Чудові фото!

    ВідповістиВидалити
  9. Thanks everyone for sweet your comments!
    Спасибо всем за ваши приятные комментарии!
    Дякую всім за ваші теплі коментарі!
    Natalya, Іринка - хі-хі, ми теж так робили:)
    Катерина - спасибо, Катя! я тоже такое помню:)))

    ВідповістиВидалити
  10. ))) бачу я не одна в дитинстві мала такі чудові ногті )))
    фото просто неймовірні і фантастично красиві!!!!

    ВідповістиВидалити
  11. Зірочка - :))), всі такі мали:) Дякую!
    Yulia Kulahli - спасибо, Юля!:)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...